FANDOM

Wydarzenia z Project .hack i .hack Conglomerate przedstawione chronologicznie. Zostały one podzielone na te z kanonu, oraz na te z poza kanonu...

KanonEdytuj

Koniec XX wiekuEdytuj

  • Na zlecenie Departamentu Obrony USA, amerykańska agencja rządowa zajmująca się rozwojem technologii militarnej - DARPA, rozpoczęła projekt budowy zdecentralizowanej sieci komputerowej, którą później nazwano ARPANET i zapoczątkowała rozwój internetu. W 1999 niemal każdy na świecie ma już dostęp do internetu.

Początek XXI wiekuEdytuj

  • Wraz ze wzrostem popularności Internetu, zarządzanie poufnymi informacji staje się coraz trudniejsze, a ich uzyskanie coraz łatwiejsze. W wyniku czego, coraz więcej hakerów atakuje sieć - następuje wzrost przestępczości komputerowej.

2002Edytuj

  • Organizacja Narodów Zjednoczonych powołuje podsystem WNC (World Network Commission).

2003Edytuj

  • WNC odbywa swoje pierwsze zebranie.
  • Wirus komputerowy "Hello WNC" zaraża ponad 10 000 000 użytkowników.
  • Młody Japończyk, twórca Deadly Flash, wirusa zdolnego wywołać napady epilepsji, przez które zginęło kilkoro ludzi, jako jedyny w historii przestępczości komputerowej, został skazany na karę śmierci.

2004Edytuj

  • WNC zaostrza prawo odnośnie przestępczości komputerowej.
  • Emma Wielant ginie w wypadku samochodowym. Jej niedokończony poemat "Epitaph of Twilight" znika z sieci.
  • Narodowy Bank Szwajcarii zostaje zhakowany, przez co z kont ginie 84 mln dolarów.

2005Edytuj

  • Giełda Nowego Jorku zostaje zhakowana, powodując wzrost cen akcji na całym świecie.
  • 24 grudnia - Pluto's Kiss: niemal wszystkie systemy na całym świecie zostają wyłączone na 77 minut. Sprawcą tego incydentu jest 10 letni chłopiec z Los Angeles.
  • W następstwie Pluto's Kiss, wszelka działalność internetu, z wyjątkiem rządu i biznesu, zostaje ograniczona.

2006Edytuj

2007Edytuj

  • ...

2008Edytuj

2010Edytuj

  • ...

2011Edytuj

  • ...

2013Edytuj

  • ...

2014Edytuj

  • ...

2015Edytuj

  • ...

2016Edytuj

  • ...

2017Edytuj

Z poza kanonuEdytuj