FANDOM

J.P.Fantastica to jedno z nielicznych wydawnictw na polskim rynku, które specjalizuje się w japońskich komiksach - mangach. Zostało utworzone w 1996 r. z siedzibą w Olecku...

TytułyEdytuj

Obecnie JPF wydało tylko mange .hack//Bransoleta Zmierzchu, której tłumaczem był Paweł "Rep" Dybała.

.hack//Bransoleta ZmierzchuEdytuj

Do "THE WORLD" - bo tak nazywa się świat przedstawiony w grach z serii ".hack" - trafiają bliźniaki, Shugo i Rena, które w loterii otrzymują możliwość gry limitowanymi postaciami legendarnych .hackersów. Jako początkujący gracze, postanawiają nabić sobie punktów doświadczenia w najłatwiejszym obszarze. Tam jednak, zamiast "potworków do bicia", pojawia się boss z wyższego poziomu i... jednym uderzeniem zabija Shugo. Ale zaraz... skąd to dziwne światło? I co tu robi ta nieznajoma dziewczyna...?

Seria właściwie dla każdego. Lekka, ze sporą dawką humoru, ale i całkiem przyzwoitą fabułą. Prawdziwa gratka dla wszystkich fanów gier, ale nie tylko - nie trzeba koniecznie wiedzieć, czym jest "data drain", żeby dobrze bawić się podczas lektury "bransolety". Trzeba przyznać, że, jak na razie jedyna mangowa seria z uniwersum THE WORLD, jest o wiele bardziej zabawna niż inne opowieści, dzięki czemu czyta się ją przyjemnie, a przestoje mogą być spowodowane jedynie faktem nieposiadania następnego tomu.

Opis zaczerpnięty z oficjalnej strony JPF'u

Linki zewnętrzneEdytuj