FANDOM

.hack//SIGN jest serią anime stworzoną przez Kōichi Mashimo i wyprodukowaną przez studio Bee Train i Bandai Visual, jest jedną z czterech pierwotnych wersji .hack. Liczy sobie 26 odcinków, które zostały wyemitowane w telewizji, plus 2 specjalne odcinki wydane na DVD jako OVA (Intermezzo i Unison). Charakterystyką postaci zajął się Yoshiyuki Sadamoto, on także tym się zajął w Evangelion.

Premiera została pokazana w Japonii w TV Tokyo między 4 kwietnia 2002 i 25 września 2002.

Krótka Fabuła Edytuj

.hack//SIGN to nie typowa gra, w którą gra ponad 200 mln osób. Głównym bohaterem tutaj jest Tsukasa, który z nie wiadomo jakich przyczyn nie może się wylogować - obudził się w sieci i teraz musi w tę grę grać.

Pewna dziewczyna imieniem Mimiru przychodzi po skarb i próbuje nawiązać z nim kontakt, natomiast Tsukasa mało rozmowny odchodzi i znika. Pakuje się w coraz większe tarapaty, a wszystko jest związane z tajemniczym kotem, który pojawił się w grze. Czy on miał związek z Tsukasą, tego również chcą się dowiedzieć Szkarłatni Rycerze, jak i Lady Subaru.

Z czasem Subaru, Mimiru, Bear, Sora, BT i Klim (poboczni bohaterowie) zostają przyjaciółmi Tsukasy i postanawiają mu pomóc wrócić do rzeczywistości, największym jednak problemem jest to, że nawet on nie wie kim tak naprawdę jest i co robi w rzeczywistości?

Bohaterowie Edytuj

Muzyka Edytuj

Pierwsza płyta z .hack//SIGN jest sporządzona przez Yuki Kajiura, natomiast drugą płytę sporządził razem z Kōichi Mashimo.

Linki zewnętrzne Edytuj